Op naar Vernon - Reisverslag uit Vernon, Canada van Tom en Debbie - WaarBenJij.nu Op naar Vernon - Reisverslag uit Vernon, Canada van Tom en Debbie - WaarBenJij.nu

Op naar Vernon

Door: Tom en Debbie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Debbie

03 September 2007 | Canada, Vernon

Hallo allemaal,

De afgelopen nachten hebben we aan het Okanangan Lake gestaan. We hebben expres voor meerdere nachten gekozen omdat dit het weekend voor de Canadezen met Labor Day is. Dus hebben ze allemaal een lang weekend vrij. Hierdoor zijn de campings behoorlijk vol en zeker in de buurt van een enorm meer.

Op de weg naar de camping hebben we een wijnboerderij bezocht en lekkere wijnen geproefd, een oude watermolen bezocht en een mooie wandeling door de stad gemaakt.

Vandaag gaan we naar de O'Keefe Ranch ten Noorden van Vernon. Dit is een historische ranch met allerlei oude gebouwen (ouwe troep dus, hahaha). Daarna gaan we naar het Zuidoosten richting Nakusp. We hebben helaas nog geen wildlife gezien (geen beren, herten, elanden) maar wel een ground squirl (eekhoorn, heftig!) en een platgereden egel.

Verder vermaken wij ons prima; het is droog maar bewolkt en 's ochtends erg koud.

Groetjes,

Tom en Deb

• 04 September 2007 - 13:07

Carla :

Hoi Deb en Tom, Wat leuk om jullie zo te volgen op deze bijzondere vakantie in Canada. Zou dit ook wat zijn voor de moter? Geniet er maar van, ik blijf jullie volgen Groetjes carla.

• 04 September 2007 - 16:31

Diana:

Hoi Tom en Debbie,

Ik probeer mee te kijken op maps.google.com. Wat is de volgende stop? Hebben jullie een routeplan zodat ik het een beetje kan volgen via internet? Ik hoor/lees het wel.

Groeten en veel plezier,

Diana

• 07 September 2007 - 14:26

Sjoerd:

Hallo Tom en Debbie

Zo te lezen voldoet de reis tot nu toe aan jullie verwachtingen. Op die beren na dan misschien die jullie nog niet hebben gezien, maar daar kom je misschien nog wel op terug mocht het zover komen... Ik heb gehoord dat er ook regelmatig ratelslangen onder en zelfs in campers kruipen. Dus kijk eerst even onder je deken voor je in bed stapt...

Gelukkig hebben jullie nog een paar weken. Ben benieuwd naar wat jullie allemaal nog mee gaan maken. Blijf het in ieder geval volgen.

Geinige bril trouwens Deb! Maarre, krijgen we nog meer foto´s te zien of moeten we het hier mee doen tot jullie terug zijn?

Groetjes Sjoerd