Eindelijk ... we zijn er... - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Tom en Debbie - WaarBenJij.nu Eindelijk ... we zijn er... - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Tom en Debbie - WaarBenJij.nu

Eindelijk ... we zijn er...

Door: Tom en Debbie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Debbie

30 Augustus 2007 | Canada, Harrison Hot Springs

Hallo allemaal,

Eindelijk geland. Met een vertraging van 4,5 uur zijn we om 20.30 uur plaatselijke tijd in Vancouver geland. Nadat we een half uur op de koffers hebben staan wachten, werd het opeens erg stil op de band. De koffers zouden toch wel meegekomen zijn?! Komt er na een half uur een miep aanlopen die doodleuk zegt dat de rest van de koffers (de onze dus) op een andere band staan. Dat schiet lekker op... En inderdaad, ze zijn gelukkig aangekomen. Vervolgens gaan we met de shuttlebus naar het hotel vlak bij de luchthaven, waar we rond 22.00 uur aankomen. We hebben er dan inmiddels een etmaal opzitten (met 9 uur tijdsverschil is het 7.00 uur Nederlandse tijd.

Snel naar bed want we kunnen wel wat slaap gebruiken. Deb heeft in het vliegtuig nog wat kort kunnen pitten omdat de stoel naast haar leeg bleef, maar lekker is het niet. Tom deed verwoede pogingen in slaap te komen, maar elke keer als ie bijna weg was, begon er wel weer ergens iemand lawaai te maken, dus die was aardig op.

De volgende ochtend lekker voor niks ontbeten (foutje van het hotel!! en bedankt): eieren met spek en pannekoeken met stroop!!! Lekker op je nuchtere maag.

Daarna komt de taxi ons halen en brengt ons naar de camperverhuur. Meteen op pad, boodschappen doen (en blut: 200 dollar voor een paar dagen eten) en verder naar de plek waar we nu zijn: Harrison Hot Springs. Met een mooi meer en de bergen op de achtergrond. We hebben de rest van de middag lekker op het strand in de zon liggen bakken, want wit terugkomen kan natuurlijk niet. Het is nu 26 graden en strak blauw.

De volgende keer lezen jullie weer wat meer van onze reis.

De groeten vanuit Canada.

Tom en Deb

• 31 Augustus 2007 - 12:48

Irma:

Hoi, fijn dat jullie er zijn. Het slapen in een vliegtuig zal inderdaad niets voor Tom zijn, hij wordt al wakker van het snurken van Richard en daar zit nog wel een huis tussen...... Lekker dat het zo'n mooi weer is. Veel plezier gewenst.

groetjes,

de buufs van nr. 18