De camper is opgehaald - Reisverslag uit Anderson, Verenigde Staten van Tom en Debbie - WaarBenJij.nu De camper is opgehaald - Reisverslag uit Anderson, Verenigde Staten van Tom en Debbie - WaarBenJij.nu

De camper is opgehaald

Door: Tom en Debbie

Blijf op de hoogte en volg Tom en Debbie

27 Maart 2013 | Verenigde Staten, Anderson

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we de camper in ontvangst genomen en hebben we de eerste echte reisdag achter de rug. Vanochtend werden we om 06.30 uur bij het hotel opgehaald en 2,5 uur later in Middlebury afgeleverd. Daar stonden al zo'n 30 campers klaar voor verrek.

Na een uitgebreide gebruikersinstructie werd de rest van de ochtend gevuld met wachten, wachten en wachten. Daarna volgde een (in onze ogen) nutteloze instructiepresentatie met een herhaling van de instructie van de ochtend. Uiteindelijk kregen we dan de sleutels van onze gloednieuwe camper en konden we op pad. Zie bijgevoegde foto's.

Vanuit Middlebury gaan we via meerdere Amish gemeenschappen zuidelijk via Huntington en Marion naar onze huidige bestemming Anderson. De Amish people herken je overigens snel, want zij rijden nog met paard en wagen, gewoon op de vluchtstrook van de interstates. Het lijkt of de tijd voor hen heeft stilgestaan.

Morgen gaan we verder richting Indianapolis en daarna zien we wel verder.

Tot de volgende keer!

Groet,
Tom en Debbie

P.S. 1: @Edith, goed om te lezen dat Goof het naar z'n zin heeft!
P.S. 2: @G&D, sneeuw is ook leuk hoor, maar Curacao heeft ook zo z'n voordelen!
P.S. 3: @Jo, overdag is het ongeveer +3 gr. Maar nu (avond) is het zeker -10 gr. En ja, Celsius!

• 27 Maart 2013 - 07:43

Irma:

Hi Tom en Debbie,

Jeetje, wat een grote camper. Wel gaaf hoor om met zo'n nieuwe camper door Amerika te reizen. Er zit vast een goede kachel in waarmee jullie lekker kunnen stoken tegen de kou buiten. Grappig dat de Amish nog zo rondreizen, als je dat in films ziet heb je echt zo iets van het zal wel. Ik ben benieuwd naar de foto's, of mag je die niet van ze maken? Lukt het een beetje om met de camper in de gladdigheid te rijden? Groetjes, Richard, Irma,Remco en Maaike.

• 27 Maart 2013 - 11:15

Esther:

Ha!!! Ik zie net de foto's van de camper. Luxe hoor, zo'n erker eraan... X Es

• 27 Maart 2013 - 17:43

Tom:

Ha die globetrotters, de wens van debbie is uitgekomen: een camper met uitschijfmogelijkheid. Ziet er goed uit. Ben ook benieuwd naar de binnenkant. Volgen die foto's ook nog? Die amish ploeteren zich dus ook door de sneeuw met paard en wagen. Wat voor temperatuur is het daar. Die amish hebben wel het voordeel dat je geen startkabels nodig hebt bij die paarden. Nog veel plezier, doe voorzichtig en ik blijf jullie volgen. Groet van een nieuwsgierige collega van Debbie met een "campertick", Tom.

• 27 Maart 2013 - 20:19

Bob:

Hij ziet er cool uit! Buiten ook trouwens

• 29 Maart 2013 - 20:53

Linda:

Hallo luitjes :-)

Hebben jullie het naar jullie zin? Is het mooi daar? Maarre...wat zag ik nou vanmiddag? Foto's van jullie mét korte mouwen in de zon????????? Ben jaloers! Dat kan echnie, hoor, wij hebben hier alweer 2 dagen "last" van lichte sneeuwbuien!!! 't Is toch wat? Dadelijk een witte Pasen ipv Kerst.

Winterse groetjes van ons alle 5
    xxx